Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną
§ 1 Postanowienia ogólne
1. Na podstawie art. 8 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344) jest PRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Lubinie (59-300) przy ul. Spacerowej 1A, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000572980, NIP: 7010504361, REGON: 362398137, o kapitale zakładowym w wysokości 50.000,00 zł, ustala Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną, zwany dalej „Regulaminem”, dla serwisu internetowego dostępnego pod adresem: https://v8go.pl/ (dalej: „Serwis Internetowy”) i udostępnionego w nim Konta Klienta.
2. Regulamin określa:
a. rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną;
b. warunki zawierania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną;
c. warunki świadczenia usług drogą elektroniczną;
d. wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym w odniesieniu do usług określonych w Regulaminie;
e. tryb postępowania reklamacyjnego.
3. Administratorem Serwisu Internetowego jest PRO SP. Z O.O.
4. Złożenie przez Użytkownika oświadczenia o akceptacji Regulaminu oraz rozpoczęcie korzystania z usług dostępnych w Serwisie Internetowym jest równoznaczne z akceptacją warunków Regulaminu PRO SP. Z O.O. Użytkownik zobowiązany jest do przestrzegania Regulaminu.
5. Regulamin dostępny jest nieodpłatnie w Serwisie Internetowym, w formie umożliwiającej jego pobranie, utrwalenie i drukowanie.
§ 2 Definicje
Następującym terminom nadaje się znaczenie:
1. Regulamin – niniejszy regulamin Serwisu Internetowego,
2. Ustawa o świadczeniu usług – ustawa z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną,
3. Ustawa o ochronie danych – ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych,
4. Ogólne rozporządzenie – rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
5. Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny,
6. Portal – administrowany przez Usługodawcę system informatyczny, będący systemem teleinformatycznym w rozumieniu przepisów Ustawy o świadczeniu usług,
7. Konto Klienta – podstrona Portalu, za pośrednictwem którego Użytkownik ma dostęp do produktów i usług dostępnych w Serwisie Internetowym. Dostęp do Konta Klienta jest możliwy po aktywowaniu i zalogowaniu,
8. Usługodawca – PRO SP. Z O.O,
9. Użytkownik – osoba korzystająca z Konta Klienta wykonująca czynności w imieniu i na rzecz Usługodawcy,
12. Hasło – ciąg znaków ustalany samodzielnie przez Użytkownika w trakcie procesu Rejestracji,
13. Trwały nośnik – materiał lub narzędzie umożliwiające Użytkownikowi przechowywanie informacji kierowanych osobiście do niego, w sposób umożliwiający dostęp do informacji w przyszłości i które pozwalają na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci, takie jak: mail wysłany na adres prywatnej poczty elektronicznej klienta, pdf wysłany na adres prywatnej poczty elektronicznej klienta, pamięć USB, płyty CD-ROM, DVD, Blu-Ray, karta pamięci, dysk komputerowy.
§3 Funkcje i zasady korzystania z Serwisu Internetowego i Konta Klienta
1. Usługodawca świadczy drogą elektroniczną usługę polegającą na nieodpłatnym udostępnieniu Użytkownikowi Serwisu Internetowego.
2. Korzystanie z Serwisu Internetowego możliwe jest po zalogowaniu się Użytkownika do Serwisu Internetowego i zaakceptowaniu niniejszego regulaminu.
3. Korzystanie z Serwisu Internetowego i Konta Klienta są bezpłatne.
4. Z Serwisu Internetowego mogą korzystać wyłącznie Użytkownicy. Ewentualne koszty połączenia internetowego z Usługodawcą oraz z Serwisem Internetowym obciążające Użytkownika w relacjach z osobami trzecimi, a w szczególności dostarczycielami usług dostępu do Internetu, Użytkownik ponosi we własnym zakresie zgodnie z cennikiem obsługującego go operatora internetowego.
5. Usługodawca pozostaje w gotowości do świadczenia usługi bieżącej pomocy w korzystaniu z Serwisu Internetowego, w godzinach od 9:00 do 17:00 od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
6. Z Usługodawcą można kontaktować się:
a) w sprawach reklamacji – w sposób opisany w postanowieniu § 5 Regulaminu;
b) w celu uzyskania bieżącej pomocy w korzystaniu z Serwisu Internetowego oraz w celu uzyskania informacji o Serwisie Internetowym, jego funkcjach oraz o usługach świadczonych przez Usługodawcę z wykorzystaniem Serwisu Internetowego – w sposób opisany w postanowieniu § 6 Regulaminu;
c) w innych sprawach – wysyłając korespondencję w formie pisemnej pod adres wskazany powyżej w § 1 ust. 1 Regulaminu, a korespondencję elektroniczną pod adres poczty elektronicznej kontakt@bontrip.pl
7. Rejestracja Użytkownika odbywa się bezpośrednio przez Serwis Internetowy https://v8go.pl.
8. Z zastrzeżeniem, iż do przetwarzania przez Usługodawcę danych osobowych stosuje się postanowienia Polityki Prywatności, których mowa w § 9 Regulaminu, o dane podane przez Użytkownika zarejestrowanego po zalogowaniu do Konta Klienta zostają zapamiętane przez Konto Klienta i pozostają w Koncie Klienta w granicach dopuszczalnych przez Ustawę o świadczeniu usług.
9. Użytkownik może w każdym czasie zaprzestać korzystania z Konta Klienta w Serwisie Internetowym poprzez zerwanie połączenia ze Stroną Internetową.
§ 4 Umowa o korzystanie z Konta Klienta
1. Umowa zawierana jest w trybie akceptacji Regulaminu przez Użytkownika, co dokonuje się poprzez zaznaczenie w formularzu internetowym Konta Klienta pola opisanego jako pole akceptacji Regulaminu. Przed akceptacją Regulaminu Użytkownik obowiązany jest zapoznać się z nim.
2. Użytkownik może także wypowiedzieć Umowę w trybie postanowienia § 12 ust. 2 Regulaminu.
3. Ponadto, w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy, Użytkownik może odstąpić od niej bez podania przyczyn, składając odpowiednie oświadczenie w formie elektronicznej (wysyłając je na wskazany w § 3 ust. 6 pkt. c) należący do Usługodawcy adres poczty elektronicznej) lub pisemnej wysyłając je na adres Usługodawcy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
4. Rozwiązanie przez Użytkownika Umowy bez zachowania terminu wypowiedzenia, z jego zachowaniem (w trybie postanowienia § 12 ust. 2 lub 3 Regulaminu) oraz odstąpienie od niej nie wiążą się z żadnymi konsekwencjami po jego stronie, a w szczególności z obowiązkiem ponoszenia jakichkolwiek opłat.
§ 5 Tryb postępowania reklamacyjnego
1. Reklamacje dotyczące działania Konta Klienta, Użytkownicy mogą składać wysyłając korespondencję w formie pisemnej na adres Usługodawcy wskazany w postanowieniu § 1 pkt 1 Regulaminu, a korespondencję elektroniczną wypełniając formularz na stronie internetowej https://v8go.pl/kontakt.
2. W reklamacji należy opisać jej przedmiot (zarzucaną Usługodawcy nieprawidłowość działania lub zaniechania) oraz dane kontaktowe pozwalające na udzielenie odpowiedzi.
3. Usługodawca udziela odpowiedzi na reklamację w terminie trzydziestu dni (30) od dnia otrzymania reklamacji. Jeżeli rozpatrzenie reklamacji w tym terminie nie jest możliwe, Usługodawca przed jego upływem informuje Użytkownika o terminie, w którym reklamacja zostanie rozpatrzona, nie dłuższym niż 60 dni od dnia wniesienia reklamacji.
§ 6 Udzielanie pomocy i informacji
1. W sprawach dotyczących bieżącej pomocy w korzystaniu z Konta Klienta oraz informacji o Koncie Klienta, jej funkcjach oraz o usługach świadczonych przez Usługodawcę z wykorzystaniem Konta Klienta, Użytkownicy mogą kontaktować się z Usługodawcą wysyłając korespondencję w formie pisemnej pod adres Usługodawcy wskazany w postanowieniu § 1 ust. 1 Regulaminu, korespondencję elektroniczną na adres poczty elektronicznej kontakt@bontrip.pl;
2. Z zastrzeżeniem postanowienia ust. 3, pomoc, o której mowa w postanowieniu ust. 1, udzielana jest:
a) w przypadku pytania zadanego za pośrednictwem poczty elektronicznej – w ciągu 72 godzin od otrzymania pytania od Użytkownika;
b) w przypadku kontaktu przez wysłanie korespondencji pocztą – w ciągu 30 dni od dnia otrzymania korespondencji. Jeżeli odpowiedź w tym terminie nie jest możliwe, Usługodawca przed jego upływem informuje Użytkownika o terminie, w którym odpowiedź zostanie udzielona, nie dłuższym niż 60 dni od dnia otrzymania korespondencji.
3. Jeżeli udzielenie pomocy w czasie zgodnym z postanowieniami określonymi w ust. 2 pkt 1 i 2 nie jest możliwe, o terminie, w którym udzieli odpowiedzi, nie dłuższym niż 14 dni od dnia przekazania mu pytania, Usługodawca poinformuje Użytkownika:
a) w przypadku pytania zadanego za pośrednictwem poczty elektronicznej – w terminie, o którym mowa w postanowieniu ust. 2 lit. a;
b) w przypadku kontaktu przez wysłanie korespondencji pocztą – w terminie, o którym mowa w postanowieniu ust. 2 lit. b.
§ 7 Wymagania techniczne
1. Prawidłowe korzystanie z Serwisu Internetowego i Konta Klienta wymaga spełnienia następujących minimalnych wymagań sprzętowych, programowych i ustawień:
a) połączenie z siecią Internet,
b) przeglądarka internetowa wskazana przez Usługodawcę tj. Google Chrome, Mozilla Firefox, z zastrzeżeniem, że przeglądarka internetowa musi być zaktualizowana do najnowszej wersji;
c) monitor;
d) włączona obsługa cookie i JavaScript.
2. W razie korzystania przez Użytkownika ze sprzętu i oprogramowania, które nie spełnia wymogów technicznych określonych w ust. 1 niniejszego paragrafu, Usługodawca nie gwarantuje prawidłowości korzystania odpowiednio z Konta Klienta lub Serwisu Internetowego i zastrzega, że może to mieć negatywny wpływ na jakość świadczonych usług.
3. Ze względów bezpieczeństwa Użytkownika i Konta Klienta Usługodawca zastrzega sobie prawo przerwania połączenia z Użytkownikiem i zakończenia sesji po upływie 30 minut od chwili dokonania przez Użytkownika ostatniej czynności w Koncie Klienta.
4. Dane przesyłane przy użyciu i Konta Klienta i Serwisu Internetowego są chronione poprzez zastosowanie bezpiecznego protokołu …………………………..
5. Usługodawca zapewnia, że korzystanie przez Użytkownika z Konta Klienta i Serwisu Internetowego będzie się odbywać w sposób uniemożliwiający dostęp osób nieuprawnionych.
§ 8. Odpowiedzialność
1. Z zastrzeżeniem ograniczeń wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, Usługodawca nie odpowiada za szkody powstałe w związku z korzystaniem z Konta Klienta i Serwisu Internetowego lub jego użytkowaniem bądź niemożnością użytkowania przez którąkolwiek ze stron lub w związku z niewłaściwym działaniem, błędami, brakami, zakłóceniami, opóźnieniami w operacji lub przekazie, wirusem komputerowym, awarią systemu teleinformatycznego.
2. Za wszelkie skutki wynikłe z niewłaściwego wypełnienia formularzy Serwisu Internetowego lub Konta Klienta przez Użytkownika, w szczególności polegającego na podaniu przez Użytkownika błędnych lub nieprawdziwych danych, całkowitą odpowiedzialność ponosi Użytkownik. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności względem osób trzecich, których dane zostały zamieszczone w formularzu Serwisu Internetowego bez ich wiedzy i zgody.
3. Zakazane jest dostarczanie przez Użytkownika treści o charakterze bezprawnym, a także podejmowanie działań mogących wywołać zakłócenia lub uszkodzenia Serwisu Internetowego lub Konta Klienta. W razie otrzymania przez Usługodawcę zawiadomienia lub wiarygodnej informacji o bezprawnym charakterze przechowywanych danych dostarczonych przez Użytkownika Usługodawca może uniemożliwić dostęp do tych danych. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności względem Użytkownika za szkody powstałe w wyniku uniemożliwienia dostępu do danych o treści bezprawnej.
4. Usługodawca ma prawo zablokować dostęp do Serwisu Internetowego lub Konta Klienta w razie stwierdzenia nieprawidłowości w korzystaniu z Serwisu Internetowego lub Konta Klienta, w szczególności wystąpienia okoliczności, które mogłyby narazić na szkodę Usługodawcę lub Użytkownika. W takim przypadku Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu zablokowania dostępu do Serwisu Internetowego lub Konta Klienta.
5. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu czasowego zawieszenia dostępu do Serwisu Internetowego lub Konta Klienta na okres konieczny do usunięcia zaistniałych zagrożeń lub nieprawidłowości.
6. Usługodawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności za korzystanie przez Użytkownika z Serwisu Internetowego lub Konta Klienta w sposób sprzeczny z postanowieniami niniejszego Regulaminu.
7. W odniesieniu do Użytkowników będących przedsiębiorcami w zakresie zobowiązań związanych ze świadczeniem przez Usługodawcę usług drogą elektroniczną, odpowiedzialność Usługodawcy wobec Użytkownika ograniczona jest wyłącznie do szkód wyrządzonych umyślnie.
§ 9. Polityka Prywatności
1. Administratorem danych osobowych Użytkowników jest Usługodawca.
2. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się na zasadach określonych w ogólnym rozporządzeniu, ustawie o ochronie danych osobowych, ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz postanowieniach Regulaminu.
3. Udostępnienie przez Użytkownika danych osobowych ma charakter dobrowolny, ale niezbędny do świadczenia usługi, a ich przetwarzania następuje w celu realizacji usługi.
4. Dane osobowe zgromadzone przez Użytkownika mogą być także udostępnione:
a) odpowiednim organom państwowym na ich żądanie na podstawie odpowiednich przepisów prawa,
b) innym osobom i podmiotom – w przypadkach przewidzianych przez przepisy prawa.
5. Zakres przetwarzanych danych obejmuje w szczególności następujące dane osobowe Użytkownika: imię i nazwisko, adres e-mail,
6. Przetwarzania przez Usługodawcę danych osobowych w celu wykonywania usług objętych niniejszym Regulaminem, zgodnie z jego postanowieniami obejmuje również przetwarzanie danych zawartych w umowach zawartych przez Użytkownika oraz dokumentacji związanej z zawartymi umowami.
7. W wykonaniu obowiązku wynikającego z Ustawy o świadczeniu usług, Usługodawca informuje, iż nie istnieją zabezpieczenia systemów teleinformatycznych całkowicie odporne na bezprawną ingerencję osób trzecich, toteż mimo należytego zabezpieczania przez Usługodawcę danych podanych przez nich przy korzystaniu z Konta Klienta lub Serwisu Internetowego, korzystanie z nich wiąże się z ryzykiem uzyskania przez osoby trzecie nieuprawnionego dostępu do tych danych, a w dalszej kolejności bezprawnego ich wykorzystania przez te osoby, w tym w celu wysyłania niezamówionej informacji handlowej lub instalowania na urządzeniach Użytkowników oprogramowania szkodliwie ingerującego w pracę oprogramowania wcześniej zainstalowanego, bądź wykorzystywanego do nieuprawnionego naruszania prywatności.
8. Użytkownikom przysługuje prawo:
a) dostępu do swoich danych osobowych udostępnionych w celu korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Usługodawcę, prawo dokonywania uzupełnienia, korekt oraz aktualizacji treści danych w drodze komunikacji z Usługodawcą;
b) dostępu do zapytań oraz wniosków kierowanych za pośrednictwem Serwisu Internetowego,
c) żądania czasowego lub stałego wstrzymania przetwarzania danych osobowych lub ich usunięcia, o ile okazałyby się one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zebrane z naruszeniem przepisów prawa;
d) sprzeciwu wobec przetwarzania ich danych osobowych – w przypadkach przewidzianych przepisami prawa – oraz prawo żądania ich usunięcia, gdy staną się one zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane;
9. Po zakończeniu korzystania z Serwisu Internetowego przez Użytkownika, Usługodawca nie będzie przetwarzać danych osobowych z wyjątkiem tych danych, które są dopuszczone do przetwarzania na podstawie przepisów prawa lub umowy, niezbędne do wyjaśnienia okoliczności niedozwolonego korzystania z usług.
§ 10. Prawa własności intelektualnej
1. Serwis Internetowy zawiera treści chronione prawem własności intelektualnej, w szczególności znaki towarowe oraz inne dobra niematerialne będące przedmiotem ochrony Usługodawcy.
2. Użytkownik zobowiązuje się do wykorzystywania wszystkich treści, które są prezentowane w Serwisie Internetowym włącznie do własnego użytku.
3. Użytkownik zobowiązany jest przestrzegać przepisów prawa własności intelektualnej. W szczególności wszelkie kopiowanie, wprowadzanie zmian, a także publiczne odtwarzanie udostępnianych treści bez pisemnej zgody Usługodawcy, jest zakazane, o ile nie wynika to z odrębnych umów lub bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.
§ 11 Zmiana Regulaminu
1. Regulamin może być w każdym czasie zmieniony przez Usługodawcę poprzez aktualizację jego treści na Stronie Internetowej.
2. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie z chwilą udostępnienia zmienionego tekstu Regulaminu na stronach Serwisu Internetowego. Korzystanie przez Użytkownika z Serwisu Internetowego po wprowadzeniu tych zmian równoznaczne jest z wyrażeniem dla nich akceptacji.
§ 12 Postanowienia końcowe
1. Usługodawca informuje, iż Regulamin może być wydrukowany przez każdego Użytkownika, jak również pobrany w postaci pliku elektronicznego.
5. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie odpowiednie zastosowanie znajdują przepisy prawa polskiego, w tym Kodeksu cywilnego oraz Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a także innych obowiązujących przepisów prawa.
6. Prawem właściwym jest prawo polskie.
7. Spory wynikłe na tle interpretacji lub wykonania Regulaminu będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Usługodawcy.